Police, 13.03.2020 r.


Komunikat Zarządu Powiatu w Policach

W związku z sytuacją epidemiczną dotyczącą rozprzestrzeniania się choroby COVID-19 (koronawirus) zmieniamy zasady funkcjonowania Starostwa Powiatowego w Policach. Zmiany mają na celu, zapewnienie bezpieczeństwa mieszkańcom i pracownikom naszego urzędu.
Od poniedziałku 16 marca 2020r. od godziny 7:30 do odwołania wszelkie sprawy urzędowe będą załatwiane jedynie telefonicznie, mailowo lub elektronicznie przez ePUAP. Starostwo Powiatowe w Policach będzie czynne zgodnie z wcześniej obowiązującymi godzinami. Przyjęcia bezpośrednie będą realizowane tylko w przypadku spraw pilnych, niecierpiących zwłoki lub wcześniej umówionych.
Nad bezpieczeństwem naszych klientów i pracowników będzie czuwać ochrona.
Przypominamy, że dane kontaktowe pracowników Starostwa Powiatowego w Policach znajdują się na stronie internetowej urzędu – www.policki.pl oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Policach – www.powiatpolicki.bip.net.pl

Telefon do kancelarii Starostwa Powiatowego w Policach przy ul. Tanowskiej 8 – 91 43 28 100
Telefon do kancelarii Starostwa Powiatowego w Policach przy ul. Kresowej 32-34 – 91 42 47 989

O kolejnych zmianach Zarząd Powiatu w Policach będzie na bieżąco informował.

Jednocześnie apelujemy, aby zachować zdrowy rozsądek, nie lekceważyć zagrożenia, przestrzegać zaleceń i procedur oraz ograniczać do minimum spotkania w większym gronie.